گروه محصولات

پاسخ به پرسشهای متداول

پرسش 1: چرا از فروشگاه اینترنتی رزین تاژ خرید کنیم؟
پاسخ پرسش 1: چون اولا تقریبا کلیه محصولات رزین تاژ در این فروشگاه عرضه شده و نسبت به سایر فروشگاههایی که محصولات رزین تاژ را عرضه می کنند تنوع و قدرت انتخاب بیشتری در اختیار شما می گذارد؛ دوما قیمتها کاملا بر اساس قیمت مصوب شرکت بوده و هیچ نگرانی از گران خریدن محصولات ندارید؛ سوما و مهمتر از همه اینکه کالاهای اصل می خرید و نگران فیک بودن آنها نیستید؛ چهارما در خانه خرید می کنید و از گزند کرونا در امانید.

پرسش 2: چگونه سریع و آسان و بدون اتلاف وقت بدانم چه محصولاتی بر روی سایت رزین تاژ موجود و قابل سفارش است؟
پاسخ پرسش 2:
همین حالا در هر صفحه ای از رزین تاژ که هستید به پایینترین بخش صفحه بروید. لیست تقریبا کاملی از محصولات موجود بر روی سایت پیش روی شماست. پس از انتخاب عنوان محصول مورد نظر بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه ی مربوط به آن محصول منتقل شوید و طرح و رنگهای مختلف آن محصول را ببینید و انتخاب نمایید.

پرسش 3:
علت تفاوت قیمت ست لحاف و روتختی های رانفرس و ساتن ملرز (رزین تاژ) چیست؟
پاسخ پرسش 3: در دوخت ست لحاف و روتختی های ملرز (رزین تاژ) از دو نوع پارچه رانفرس و ساتن نخ استفاده می شود. در بافت پارچه رانفرس نسبت تعداد تار و پود یک به یک است اما این نسبت در پارچه ساتن سه به یک می باشد. به همین علت پارچه ساتن از تراکم بافت بالاتری برخوردار بوده و لطیفتر و براقتر از پارچه رانفرس می باشد و طبیعتا نسبت به پارچه رانفرس قیمت بالاتری دارد.

پرسش 4: آیا در بافت پارچه های رانفرس و ساتن ملرز و سرویس آشپزخانه های رزین تاژ از مواد مصنوعی استفاده شده است؟
پاسخ پرسش 4: خیر؛ پارچه های مورد استفاده در دوخت ست لحاف ملحفه و روتختی های ملرز و سرویس آشپزخانه های رزین تاژ 100 % کتان (نخ پنبه) می باشند. فقط در محصولاتی که پارچه آنها ضد آب شده است مانند سفره های نسوز، پیشبند و کیسه سبزی از یک پوشش رزینی که ماده ای مصنوعی است استفاده شده است.

پرسش 5: ست ملحفه چیست و چه تفاوتی با ست کاور لحاف دارد؟
پاسخ پرسش 5: ست ملحفه متشکل از روبالش ، ملحفه کشدار و ملحفه روانداز است. ست کاور لحاف متشکل از روبالش ، ملحفه کشدار و کاور (کیسه) لحاف است لحاف داخل آن قرار میگیرد. تعداد روبالش در ست یکنفره یک عدد و در ست دونفره 2 عدد می باشد. ملحفه کشدار موجود در ست یکنفره بصورت پیش فرض برای تخت عرض 90 و در ست دونفره بصورت پیش فرض برای تخت عرض 160 می باشد. درصورتیکه عرض تخت شما بعنوان مثال 120 است یک ملحفه رو انداز تک یکنفره یا کاور لحاف تک یکنفره به سبد خرید خود افزوده ، سپس یک نیم ست ملحفه 120 به سبد خرید بیفزایید تا ست مورد نظر شما کامل شود.

پرسش 6: آیا پیش بینی لازم برای تثبیت لحاف در داخل کاور لحاف شده است؟
پاسخ پرسش 6: بله. در هر چهار گوشه کاور لحاف از داخل بندیلکی برای گره زدن به گوشه های لحاف و تثبیت آن تعبیه شده است. اگر لحاف شما در گوشه هایش بندیلک ندارد می توانید یک تکمه به قطر حدودی 2.5 سانتیمتر بر گوشه لحاف کوک زده و بندیلک کاور را به دور تکمه گره بزنید.

پرسش 7: کاور لحافهای ملرز تکمه ای هستند یا زیپی؟

پاسخ پرسش 7:
تکمه ای

پرسش 8: پارچه ملحفه رویه و زیره چیست؟
پاسخ پرسش 8: هر ست لحاف یا ست ملحفه ای که تصویر آنرا بر روی سایت می بینید معمولا با استفاده از سه پارچه با طرح مختلف دوخته شده است. 1. پارچه رویه برای روی لحاف و روی کاور لحاف 2. پارچه زیره برای زیر لحاف و زیر کاور لحاف 3. پارچه مورد استفاده برای دوخت روبالش والاندار که معمولا به همین منظور تولید میشود و کاربرد دیگری ندارد. ملحفه رو اندازها بصورت پیش فرض همیشه با استفاده از پارچه ملحفه رویه دوخته می شوند مگر در موارد خاص و یا به درخواست مشتری که میتوان از پارچه زیره دوخت. ملحفه های کشدار و روبالشهای بدون والان معمولا با استفاده از پارچه ملحفه زیره دوخته می شوند ولی در موارد خاص و به درخواست مشتری امکان دوخت از پارچه رویه امکانپذیر است.

پرسش 9: علت تفاوت قیمت طرحهای چاپی، کتان و پانو کتان در سرویس آشپزخانه رزین تاژ چیست؟
پاسخ پرسش 9: اختلاف قیمت بین طرحهای چاپی و کتان به علت تفاوت پارچه مورد استفاده در دوخت آنهاست. پارچه طرحهای کتان ضخیمتر و با تراکم بافت بالاتر است و طبیعتا با دوامتر از پارچه طرحهای چاپی می باشد؛ لذا قیمت بالاتری نیز دارد. در دوخت طرحهای پانو کتان علاوه بر اینکه از پارچه مرغوبتر استفاده شده است، طرح چاپ شده بر روی هر جزء نیز ویژه آن جزء است و این دو نکته باعث قیمت تمام شده بالا تر برای طرحهای پانو کتان شده است. 

پرسش 10: چگونه همه اجزاء یک طرح (ملحفه روتختی یا سرویس آشپزخانه) را که انتخاب کرده ام سریع و راحت به سبد خرید اضافه کنم؟
پاسخ پرسش 10: کافیست در هر صفحه ای از سایت که هستید نام طرح انتخابی خود را سرچ Search کنید. بعنوان مثال از سرویس آشپزخانه طرح خالدار قرمز خوشتان آمده و میخواهید همه ی اجزا یا برخی اجزاء آنرا بخرید. با استفاده از ابزار سرچ Search (تصویر ذره بین) که در بالای صفحه سمت راست تصویر سبد خرید می بینید "خالدار قرمز" را سرچ Search کنید. تا 5 قلم از اقلامی که در نام خود "خالدار قرمز" را دارند همانجا نمایش داده خواهد شد. برای دیدن همه اقلام روی "ادامه" که در زیر 5 قلم نمایش داده می شود کلیک نمایید. در صفحه ی جدیدی که باز می شود همه اقلامی که در نام کالا "خالدار قرمز" دارند نمایش داده خواهد شد. در این صفحه هر کدام از اجزایی که مورد نظرتان است به سبد خرید خود اضافه نمایید. ادامه در 👈  راهنمای خرید

پرسش 11: آیا کالای خریداری شده را می توانم تعویض و یا مرجوع نمایم؟

پاسخ پرسش 11: بله. شما تا یک هفته پس از دریافت کالا فرصت تعویض یا مرجوع کالای خریداری شده را دارید. بدیهی ست در اینصورت هزینه حمل کالای تعویضی یا مرجوعی بر عهده شما است. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که کالایی که تصمیم به تعویض و یا مرجوع نمودن آن دارید نباید از بسته بندی نهایی خود خارج شود. بعنوان مثال یک رومیزی در محل کارخانه در یک سلفون شفاف با ترتیب خاصی تا و بسته بندی شده است. پس از خرید شما این رومیزی به تنهایی و یا بهمراه سایر اقلام خرید شما در یک محافظ دیگری مانند یک نایلون تبلیغاتی شرکت و یا یک کارتن بسته بندی و برای شما ارسال می گردد. شما پس از دریافت بسته یا کارتن آنرا باز می کنید و از روی سلفون شفاف طرح و رنگ رومیزی را می بینید. ابعاد آنهم که بر روی آن درج شده است. در این مرحله و قبل از باز کردن آن لازم است تصمیم بگیرید. چرا که پس از باز کردن بسته بندی نهایی دیگر امکان تعویض و یا مرجوع نمودن را نخواهید داشت. اگر می خواهید کالا را مرجوع کنید بر روی یک برگه کاغذ شماره کارتی که به نام خریدار است را بنویسید و بهمراه کالا به آدرس مبدا درج شده بر روی بسته ارسالی پست نمایید. اگر قصد تعویض کالا را دارید بر روی یک برگه کاغذ نام کالا یا کالاهایی که بجای این کالا میخواهید دریافت کنید بنویسید و بهمراه کالا به آدرس مبدا درج شده بر روی بسته ارسالی پست نمایید. بمحض دریافت کالا وجه کالای مرجوعی عودت داده خواهد شد و کالا یا کالاهای تعویضی با هماهنگی شما (جهت تسویه مابه التفاوت) ارسال خواهد شد.